15 lipca 2014

"Lato, lato, mieszka w drzewach...."

" Lato, lato, w ptakach śpiewa,
słońcu każe odkryć twarz.
Lato, lato, jak się masz?"

Cicho tu i spokojnie,
dawno nie pokazało się nic nowego...
Ale jakoś ten okres letnio-urlopowy nie sprzyja mi wyjątkowo ;)
Czas mija jakoś tak szybko i intensywnie,
chociaż gdybym miała odpowiedzieć konkretnie na czym mi tak mija....to musiałabym się zastanowić :)
Nawet krótki wyjazd na południe nie pomógł -
z prognozowanych burz i gradobić,
 w trakcie których planowałam zająć się realizacją kilku pomysłów, 
wszystkie nas ominęły :)
Tak więc mój podróżny warsztacik przejechał ze mną Polskę 
tam i z powrotem ani razu nie będąc otwatym ;) 
No ale musiałam wrócić do rzeczywistości, 
więc mam nadzieję, że niedługo pojawią się jakieś nowinki.
W końcu trzeba jakoś sobie umilać czas i nie można sobie odmawiać drobnych przyjemności... ;)
Takich, jak ta bransoletka na przykład... ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz